Rekrutacja i selekcja pracowników
W każdej organizacji, bez względu na jej charakter i wykorzystywane technologie najważniejszy jest czynnik ludzki. Wspieramy naszych klientów w pozyskiwaniu kadry o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu i motywacji, od pracowników najniższych po pracowników najwyższych szczebli organizacji.
Obejmujemy swoimi działaniami wszystkie procesy selekcji i rekrutacji:
- diagnozę środowiska organizacyjnego i identyfikację potrzeb w zakresie pozyskiwania personelu;
- wypracowanie w porozumieniu z Klientem sposobów wymiany informacji o postępach w rekrutacji;
- opracowanie profilu stanowiska uwzględniającego wymagania formalne (wiedza merytoryczna, umiejętności) oraz osobiste (np. cechy charakteru, zdolności komunikacyjne);
- przeprowadzenie kampanii informacyjnej, której celem jest dotarcie dla jak największej liczby ciekawych Kandydatów;
- przeprowadzenie wstępnej selekcji dokumentów aplikacyjnych;
- zaaranżowanie rozmów kwalifikacyjnych z wyselekcjonowanymi Kandydami;
- przygotowanie raportów opisujących kwalifikacje merytoryczne i kompetencje Kandydatów;
- zaaranżowanie spotkań rekrutacyjnych Klienta z Kandydatami;
- wsparcie i doradztwo w procesie negocjowania warunków współpracy z finalnym Kandydatem;
- przekazanie informacji zwrotnej wszystkim stronom zaangażowanym w proces rekrutacji i selekcji